Saturday, November 27, 2010

All About You

Setelah dua hari melangkah pergi dari IPG Kampus Gaya, barulah terbuka hatiku ini untuk mengemas barang-barang yang macam ada. Pergh, banyak gila siot! Ni nasib bek bawak masuk beberapa perkara yang baru jak.





Ni la, segala-galanya yang aku sempat selamatkan sebelum kena kejar warden suruh balik, hehehe.X banyak pun sebenarnya, cukup 2 kotak penuh dengan satu beg pakaian dan satu kotak kecik penuh dengan majalah wisel


Dalam sesi kemas-kemas ni, terjenguk la daku kepada beberapa lembaran kertas yang nampak familiar sangat. OMG!!!  Ni barang baik punya !. Untuk pengetahuan korang, ni adalah penilaian2 yang budak2 praktikum ak yang pertama bagi ngan ak, hehehe. Sebelum gua blah dari SK Penampang, sempat gak suruh bebudak 5P buat coretan ckit. Senang je. Diorang kene tulis perkara yang diorang suka sal gua, and perkara yang diorang xsuka. So , lets check it out!


Perkara yang diorang suka sal Cikgu Qayyum


Sebab yang pertama






Budak-budak 5P suke sangat sal ak bawak Cikgu Rozaidi a.k.a cikgu slash masuk tyme ak ngajar. Aik??? Ingat ak ni kaum sejenis. Taw la cikgu slash korang tu hensem , macho n digilai ramai.... kureng tolz


Sebab yang kedua




Diorang suke kat aku sal aku ni berbudi pekerti??? Duhai murid-murid ku yang di sayangi, kalo korang ni bek, pendiam n bagus, memang le cikgu pun jadi bek, kalo korang ni perangai macam yang tinggal dalam zoo, cikgu yang sengal pun belh pening kepala .

And budak ni suka sal ak minat Chelsea. Pelik. Bukan budak Ivan ni minat Liverpool ke?


Sebab yang ketiga






Budak-budak macam ni la yang paling bet. Kipasssss! ^^ Haha, tahniah la kerna mangatakan Cikgu Qayyum ni handsome and gentleman. pelik tapi ni adalah bukti sahih, hoho, so perikaian mengenai validity and reliability xde ye. 


Pelik gak? Macam minah ni tawtaw je yang ak ni genius dan bertanggungjawab. Genius is not a word for me. (humble ba ). Bertnaggungjawab ikut tempat le dik. Dah banyak aktiviti maktab yang ak dah xikut, hehehe.


Sebab yang keempat


Aku ni friendly ke? Macam x je, hehehe. Pemalu lagi adala. Susah maw ketawa. Ni yang pelik lagi. Dia kata aku ni selalu jak buatkan diorang ketawa.


Bab present-present ni budak-budak memang suka gila. Mana tak nya dapat hadiah percuma. Dik, penat cikgu bungkus hadiah tu dik. Korang bagi satu hadiah untuk cikgu sorang. Cikgu nak bagi nak dekat 80 orang, pergh.!




Perkara yang diorang xsuka sal Cikgu Qayyum


Dah banyak tol tulis sal benda yang diorang minat, meh cni kita jenguk plak benda-benda yang diorang xminat sal gua.


Sebab pertama 


Ni la bab yang aku betul2 xgemar ni. Pelik ke suara ak ni? Ingatkan suara aku ni merdu bak buluh perindu. Hahaha, taw le xsedap, tapi sampai kena panggil suara pelik, tu bukan dari alam manusia tu.


under stanp? aku ingat dia nak tulis understand kot. 




Sebab yang kedua






Hahaha, memang la bh, kan gua ni Chelsea man, memang la xnak vote for Liverpool. dahla banyak sayur sayuran (Pepper Reina ) , I benci la Sayur. ^^




Sebab yang ketiga




Aduhai, jadi macam mamat bunga la pulak. Bersuara lembut, hahaha. Nampaknya kena belajar melontarkan lagi sora aku ni ... yaiii...




Sebab keempat






Sorry dude, korang ni kelas pandai,. Bagi kerja ckit jak, zooommmm, dah ciap macam keta kunak lajunya. Haizzz, so untuk melengahkan masa kamu, kena la bagi kerja banyak2....(jap2 aku dah check ke x?)




So ni la coretan-coretan daripada anak-anak didik ku yang pertama. segala yang kamu tujukan dengan Cikgu Qayyum ni cikgu terima (termasuklah suara lembut dan suara pelik). Nanti cikgu masuk kelas vokal ye.


Next time jumpa cikgu gla tegur2 cikgu^^.





6 comments:

  1. Haha ^^ lawak ke? Bebudak bg komen , Cikgu terima je la kn^^

    ReplyDelete
  2. bila ko mo post apa yg cewek2 ko komen?Hhahahahhaha

    ReplyDelete
  3. Hahaha^^ yang tu xbelh, buleh memecahbelahkan rumah tangga yang ingin di bina ^^

    ReplyDelete
  4. Budak-budak, kadang-kadang memeningkan, kadang-kadang best plak ^^

    ReplyDelete