Thursday, November 25, 2010

Pushing the Reset Button





5 tahun setengah dah di Maktab a.k.a Institut Pendidikan Guru (IPG) dan akhirny telah habis segala kesengsaraan. Tidak ada lagi fail2 yang bertimbun2, yang isinya sekadar men masuk jak. Tidak ada lagi warden yang cakap laju macam maw kejar kucing mengawan, xda lagi 'anak ummi'.... sumanya xda,... Abra Cadabra hilang suma....




Ibaratnya mcam citer Megamind , hero dah xda, xtaw lagi nak buat apa.Saat-saat keenjoyan dahulu dah xda lagi. Agak-agaknya bila lagi la ak dapat jenguk panggung wayang ni a? Nak tengok kat Sandakan nauzubillah mahal, belanja sorang macam dua orang kat growball.




Masa untuk Menjenguk Kembali

Sepanjang 5 setengah tahun ni apa yang aku dapat selain Himpunan collection yang banyak,  Baju yang iman bagi dan necktie Bullah yang aku tapau? Hurm, macam xbanyak taw benda yang aku dah capai. Masa berlalu dah pantas sangat sampai xsempat nak buat apa-apa benda pun yang boleh aku banggakan....






Kengkadang jelez gak tengok pencapaian orang. Yela jelez yang baik la, macam penulis buku ni. Siapa sangka orang yang diam sedang memikirkan bait-bait puitis untuk novelnya? Anyway , congrates to you. Kalau novel si samsul dah taw sepa yang ambek baru aku baca dari dia ya ^^






so sekarang ni kenala membuka langkah baru seperti baby yang baru belajar berjalan. First step! Aku cuba-cubala maw mengupdate blog ini seberapa kerap yang mungkin. Yela rumate aku selalu ngomen apsal lak xupdate2 blog... Hahaha , xda idea kot, mungkin sepanjang cuti ni ada idea ^^

2 comments:

  1. pencapaian yang baik.. acc fesbuk baru, sekarang acc blog yg baru.. haha.. tahniah2! nanti ambik gambar ko pakai baju aku bg tu

    ReplyDelete
  2. Buli bh tu, muahahahaha, atas permintaan rumate ku kan kutunaikan apa sahaja-

    ReplyDelete