Friday, November 26, 2010

Spot the Different!



Hari pertama kembalinya daku ke pangkuan Sandakan yang kucintai, daku memutuskan untuk membuat satu perubahan yang penting dalam hidupku. Pada mulanya, perubahan ini daku harapkan tercetus hasil ketelitian tangan sahabatku, Polz Armanz. Namun kerna kami sibuk membina kenagan sehingga terlupa akan janji-janji masinmu dulu (hahahaha)


So, aku pun memutuskan untuk melakukanya hari ini, to have a new cut. ^^ Disebabkan rambut ku yang serabai mengalahkan tok ki, kerimasan melanda jiwaku. Yela, rambut panjang kalo terurus okay la juga, tapi kalo da tahap cipan pun tabik, to dah tahap otai da tu.



Lihatla betapa ku meraung dalam kerimasan (padahal senyum2 jak) . Rambut terjuntai di hadapan macam Uncle Jude Dennis(jangan marah jude) berapitkan pipi yang tembam cukup makan , (belum tgk yang bawah lagi, hehehe).



Setelah kena renovate , beginila kesudahannya. Boleh la kot, at least kemas sikit dari yang dulu. Seperkara yang kawe xgemar kalo gunting rambut ni kalo di potong pendek sangat, ya rabbi terserlah tanah gersang di kepala ak. Xtaw la apsal asyik nak jatuh2 jak. Orang kata kalo bulu mata jatuh ada orang rindu, habis kalo rambut jatuh apsal lak


So ini lah aktiviti pertama aku selepas kembali ke tanah tumpah darah. Len kali kalo ada something special gua halo-halo jugak. adios

4 comments: